علی همیشه بید مریم هست.

سلام  و درود خداوند برشما عزیزان محترم.

همه انسانها دل دارند هیچکس بی دل  نیست اما بعضی ها قلبی از سنگ دارند.بعضی ها که میگویم شما رو میگویم

که با دل و جان من و مریم بازی کردید.  میدونید شما به مریم و مامان زهراو همه  خیانت کردید. من هم باز شما رو دوست دارم.

اما این دلیل نمی شود که شما فکر کنید من ساده هستم و هویت ندارم . نه من ساده هستم چون بی ریا بودم.

با همه شما و عاشق مریم بودم و اون هم عاشق من همیشه هم برا مریم دع و قران میخونم  چوم مریم پاک بود.

بی شیله  پیله و همیشه هم احساس من اینه که مریم با من داره زندگی میکنه. ولی شماها نه هر موقع خوش هستید .

با کسانی که فاسد هستند و بی بند و بار زندگی رو  میگذرونید . باشه ایرادی نداره من شما رو به خاطر مریم و مامان زهرا دوست

دارم. و چون فامیل من هستید قابل احترام. اما بدونید که خداوند جای حق نشسته.و من دنبال حق مریم خواهم بود تا برای آنچه از

مال مریم مونده مجموعه خیریه بنامش بزنیم. شما نه به وصیت مریم عمل کردید ونه به وصیت مامان زهرا و...................

.......................شما رو به خدا می سپارم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 29 مرداد 1395برچسب:, | 12:44 | نویسنده : علی دل شکسته |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • دوتا